Forum o grze Defence of the accients.
PUDGE
Gdy gramy Pudgem, dobijajac swoje creepy otrzymujemy bonus do sily ( o ile wczesniej maxowalismy skilla Flesh Heap - tak! dobijanie creepow zwieksza wspolczynnik STR naszego bohatera ):
Flesh Heap
Level 1. 0.03 za zabita jednostke, 0,3 za zabitego bohatera
Level 2. 0.06 za zabita jednostke, 0,6 za zabitego bohatera
Level 3. 0.09 za zabita jednostke, 0,9 za zabitego bohatera
Level 4. 0.12 za zabita jednostke, 1,2 za zabitego bohatera
Do sprawdzenia jaki obecnie bonus do siły otrzymaliśmy dzięki temu skillowi słuzy komenda w grze: -fleshstr
Strygwyr ( BloodSeeker )
Bloodseker dobijając creepy, swoje, bądź przeciwnika, otrzymuje HP w ilości zależnej od maxymalnej liczby HP creepa/bohatera i levelu skilla. Bardzo przydatny skill.
Blood Bath
Level 1 - 10% maxymalnej ilości HP bohatera. 5% dla creepów.
Level 2 - 20% maxymalnej ilości HP bohatera. 10% dla creepów.
Level 3 - 30% maxymalnej ilości HP bohatera. 15% dla creepów.
Level 4 - 40% maxymalnej ilości HP bohatera. 20% dla creepów.
Necrolyte
Necrolyte zaś przy dobijaniu creepów odnawia ilość many. Im większy level skilla, tym więcej many
Sadist
Level 1 - 12 many za jednostkę.
Level 2 - 24 many za jednostkę.
Level 3 - 36 many za jednostkę.
Level 4 - 48 many za jednostkę.
Offline